Validering af lejeboligannoncer på Findboliger

Hos Findboliger.dk gør vi alt, hvad der står i vores magt for at sikre den bedste oplevelse for vores brugere. I den seneste tid har der været en del medieomtale vedrørende falske boligannoncer på forskellige boligportaler. Vi vil i følgende redegøre for, hvordan vi hos Findboliger.dk hver dag forsøger at skabe den bedste og mest pålidelige platform til vores kunder. 

Vi vægter troværdigheden på vores portal rigtig højt. Derfor gør vi alt for at sikre, at de boliger, der er tilgængelige på Findboliger.dk rent faktisk er boliger, kunderne har mulighed for at flytte ind i. Alle de boligannoncer, der bliver oprettet direkte på vores side, validerer vi ved at ringe eller maile til afsenderen. Det gør vi for at være sikre på, at der er en reel person og bolig bag annoncen. Hvis det ikke er tilfældet, bliver annoncen ikke lagt op på vores site. 

Over 4000 boliger fra 200 udbydere

Vi er en portal, der samler boliger fra over 200 forskellige udbydere og udfører hver måned en blanding af manuel og maskinel validering af over 4000 nye lejeboliger.
Tal fra vores kundeservice viser, at vi månedligt får i omegnen af 150 henvendelser fra brugere, som er faldet over en annonce, der på den ene eller anden måde virker mistænkelig. Vi tager altid disse henvendelser meget seriøst, og behandler hver enkelt henvendelse omhyggeligt og manuelt.

Derfor er vores kunder en vigtig samarbejdspartner, når det kommer til kampen mod de falske boligannoncer, lyder det fra Jan Revald, der er Administrerende Direktør hos Reva Media, som står bag Findboliger.dk,.  

Vi vil meget gerne de falske annoncer til livs. Det er også derfor, vi udfører et så stort stykke manuelt arbejde, som vi rent faktisk gør, når det kommer til validering. Derfor er det fantastisk, at vi har så mange opmærksomme brugere, der rapporterer til os, hvis de falder over en sådan annonce. Det er en stor hjælp.  

Kontinuerligt arbejde med kvalitetssikring

Findboliger.dk er konstant under udvikling, og vi forsøger løbende at gentænke, hvordan vi sikrer kvaliteten af det indhold, vi har på vores side. Et vigtigt parameter er vores kundeservice, der tager imod henvendelse alle hverdage. Det synes vi, er rigtig vigtigt for at etablere et godt forhold mellem os og kunderne. Man kan komme i kontakt med kundeservice på telefon alle hverdage mellem 9.30 og 12 eller sende dem en mail døgnet rundt.

Forhåbentlig har dette indlæg været med til at give dig en følelse af, at vi som lejeboligportal ikke har noget at skjule og meget gerne spiller med åbne kort. Vores brugere er glasuren, der gør kagen ekstra god, og det er derfor rigtig vigtigt for os, at de føler, de får noget ud af det produkt, vi leverer til dem.

Mange hilsner,
Hele holdet bag Findboliger.dk

 

Kundeservice

Tlf.: 42 90 32 51 

Alle hverdage har vores kundeservice åben mellem 10-16 og er klar til at hjælpe dig per mail.

Vi har også telefonisk åbningstider mellem 9:30 – 12:00 alle hverdage.